سوالات متداول

سوالات متداول

  1. سفارش من در چه وضعیتی قرار دارد؟

 

شما کاربران عزیز می‌توانید با ورود به پنل خود و مراجعه به بخش سفارشات من از وضعیت سفارش و پرداخت خود آگاه شوید. که با کلیک بر روی جزییات از ریز سفارش خود و وضعیت آن باخبر و با کلیک بر روی پیگیری پرداخت، از نوع پرداخت و فاکتور خود آگاه شوید.

 

  1. من می‌توانم اطلاعات کاربری و رمز عبور خود را ویرایش نمایم؟

 

می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود و مراجعه به بخش مشخصات کاربری روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید و مشخصات خود را ویرایش نمایید.

برای تغییر رمز عبور در بخش مشخصات کاربری روی گزینه تغییر رمز عبور کلیک کنید و رمز جدید خود را وارد نمایید.

 

  1. چه زمانی کالای من ثبت می‌شود؟

 

محصول انتخاب شده شما تا زمانی که روش پرداخت خود را انتخاب و به مرحله تایید سفارش نرسیده باشید در حالت رزرو می ماند.

 

  1. در صورتی که کالای خود را ثبت کرده اما در زمان پرداخت با شکست مواجه شده باشم، چگونه می‌توانم آن را دوباره پرداخت نمایم؟

 

شما عزیزان می‌توانید با ورود به پنل کاربری و مراجعه به بخش سفارشات من در قسمت پیگیری پرداخت، اقدام به پرداخت مجدد نمایید.

 

  1. چگونه می توانم سفارش خود را حذف نمایم؟

 

تازمانی که شما نوع روش پرداخت  خود را انتخاب و آن را ثبت نکرده باشید کالای شما در حالت رزرو است که می‌توانید با بازگشت به سبد خرید خود کالای مورد نظر را حذف نمایید.

 

  1. پس از اینکه سفارش خود را ثبت نمودم، چقدر زمان میبرد تا تحویل داده شود؟

 

سفارش های داخل شهر تهران با اکسپرس شهر چرم ارسال می‌شود که بعد از پردازش کالا حداکثر تا دو روز کاری و کالاهایی که مقصدشان شهرستان هستند بعد از پردازش به اداره پست تحویل داده می‌شود که عموماً حداکثر تا هفت روز دیگر به دستتان می‌رسد.

 

  1. هزینه ارسال سفارش  به چه صورت است؟

 

سفارش های داخل شهر تهران با اکسپرس شهر چرم و سفارش های شهرستان با پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شود که هزینه آن ها در بخش ثبت سفارش قابل مشاهده است.

این نکته قابل ذکر است که اگر کالای دریافت شده توسط مشتری مورد پسند قرار نگرفته باشد هزینه مرجوع کالا به عهده ی خود مشتری است.

 

  1. با توجه به چه شرایطی در چه بازه زمانی می‌توانم کالای خود را برگشت بزنم؟

 

کالای که خریداری نموده اید دارای گارانتی سلامت فیزیکی است که می‌توانید تا 7 روز کالا را برگشت زنید. برای آگاهی بیشتر به بخش شرایط گارانتی  مراجعه کنید.

 

  1.  امکان دارد که کالاهای موجود در سبد خرید من به صورت اتوماتیک از سبد خارج گردد؟

 

کالاهای شما عزیزان در صورتی که ثبت سفارش نشده باشد در حالت رزرو است که تا سه روز برای شما در این حالت می‌ماند بعد از سه روز کالای مورد نظر  از حالت رزرو  خارج می‌شود.

کالاهایی که در فروش ویژه یا جشنواره های شهر چرم قرار دارند تنها برای یک روز در سبد رزرو شما باقی می‌ماند. بعد از یک روز به صورت اتوماتیک از سبد شما حذف می گردد.

 

  1. در صورت پرداخت ناموفق و کسر هزینه آن از حساب چه باید بکنم؟

 

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این صورت جای نگرانی نیست مبلغ شما نهایتاً تا 72 ساعت دیگر به حسابتان بازمی‌گردد اگر تا این زمان به حسابتان برگشت داده نشد  با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

 

  1. آیا در خرید کالا محدودیت دارم؟

 

شما هیچ گونه محدودیتی در خرید کالا  ندارید. .

 

  1.  اگر کالایی از فروش ویژه خارج شده باشد می توانم به همان مبلغ ویژه خریداری نمایم؟

 

خارج از زمان فروش ویژه کالا به قیمت قبل باز می‌گردد و نمی‌توان کالا را با قیمت ویژه خریداری نمود.

 

  1. آیا برای پرداخت در محل محدودیت قیمت داریم؟

 

برای پرداخت در محل محدودیت قیمتی ای نیست اما محدودیت مکانی وجود دارد یعنی فقط خرید های داخل شهر تهران شامل روش پرداخت در محل می‌شوند.

 

  1. برای خرید از سایت نیاز به مشاوره دارم راهی برای کمک به من وجود دارد؟

 

کارشناسان تولید محتوای شهر چرم تمام تلاش خود کرده اند که توضیحات مربوط به یک کالا جامع و کامل باشد. علاوه بر توضیحات یک کالا شما می‌توانید با نقد و بررسی ، پیام های مربوط به یک کالا و همچنین تماس با بخش پشتیبانی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

  1. آیا می‌توانم بن کارت خود را به فرد دیگری انتقال دهم؟

 

اگر کارت تخفیف  در پنل شما و به نام شما ثبت شده باشد نمی‌توانید آن را به کاربر دیگری انتقال دهید.

 

  1. آیا می‌توان در ازای بن کارت مبلغ آن را دریافت نمود؟

 

خیر. تنها راه استفاده از کارت های تخفیف خرید کالا از فروشگاه اینترنتی شهر چرم است که مبلغ خرید شما باید از مبلغ تخفیف بیشتر باشد در غیر این صورت نمی‌توانید از کارت تخفیف استفاده کنید.

 

  1. برای هر خرید از چه تعداد کارت تخفیف می‌توانیم استفاده کنیم؟

 

شما کاربران عزیز برای هر خرید تنها می‌توانید از یک بن کارت استفاده نمایید و آخرین کارت تخفیفی که در فیلد مربوطه وارد می‌نمایید، لحاظ می‌شود.

قابل ذکر است اگر کالای خاصی شامل کارت تخفیف باشد و در سبد خریدتان به غیر از آن کالا، محصول دیگری وجود داشته باشد بن کارت برای آن خرید لحاظ نمی گردد و همچنین اگر کالای شامل شگفت باشد کارت تخفیف برای آن اعمال نمی گردد.

  1. آیا شهرچرم در شهرستان ها نیز شعبه یا نمایندگی آفلاین دارد؟

 

تنها شعبه رسمی شهرچرم و دفتر مرکزی آن در شهر تهران است.