پرسش های متداول

سفارش من در چه وضعیتی قرار دارد؟

شما کاربران می توانید با مراجعه به حساب کاربر خود بخش سفارش ها فاکتورهای صادر شده و وصعیت سفارشات خود را بررسی نمایید.

من می‌توانم اطلاعات کاربری و رمز عبور خود را ویرایش نمایم؟

شما می توانید بعد از ثبت نام در سایت به حساب کار بری خود مراجعه نمایید و در قسمت اطلاعات حساب کاربری، اطلاعات درج شده و حتی رمز عبور خود را ویرایش نمایید.

چه زمانی کالای من ثبت می‌شود؟

محصول انتخاب شده شما تا زمانی که روش پرداخت خود را انتخاب و به مرحله تایید سفارش نرسیده باشید ثبت نگردیده است.

چگونه می توانم سفارش خود را حذف نمایم؟

تازمانی که شما نوع روش پرداخت خود را انتخاب و آن را ثبت نکرده باشید کالای شما ثبت نشده است که می‌توانید با بازگشت به سبد خرید خود کالای مورد نظر را حذف نمایید. و در صورت ثبت سفارش برای حذف فاکتور خود با پشتیبانی شهر چرم تماس حاصل نمایید

پس از اینکه سفارش خود را ثبت نمودم، چقدر زمان میبرد تا تحویل داده شود؟

سفارش های داخل شهر تهران با اکسپرس شهر چرم ارسال می‌شود که بعد از پردازش کالا حداکثر تا دو روز کاری و کالاهایی که مقصدشان شهرستان هستند بعد از پردازش به اداره پست تحویل داده می‌شود که عموماً حداکثر تا هفت روز دیگر به دستتان می‌رسد.

هزینه ارسال سفارش به چه صورت است؟

سفارش های داخل شهر تهران با اکسپرس شهر چرم و سفارش های شهرستان با پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شود که هزینه آن ها در بخش ثبت سفارش قابل مشاهده است.

این نکته قابل ذکر است که اگر کالای دریافت شده توسط مشتری مورد پسند قرار نگرفته باشد هزینه مرجوع کالا به عهده ی خود مشتری است.

با توجه به چه شرایطی در چه بازه زمانی می‌توانم کالای خود را برگشت بزنم؟

کالای که خریداری نموده اید دارای گارانتی سلامت فیزیکی است که می‌توانید تا 7 روز کالا را برگشت زنید. برای آگاهی بیشتر به بخش شرایط گارانتی  مراجعه کنید.

در صورت پرداخت ناموفق و کسر هزینه آن از حساب چه باید بکنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این صورت جای نگرانی نیست مبلغ شما نهایتاً تا 72 ساعت دیگر به حسابتان بازمی‌گردد اگر تا این زمان به حسابتان برگشت داده نشد  با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا در خرید کالا محدودیت دارم؟

شما هیچ گونه محدودیتی در خرید کالا  ندارید.

اگر کالایی از فروش ویژه خارج شده باشد می توانم به همان مبلغ ویژه خریداری نمایم؟

خارج از زمان فروش ویژه کالا به قیمت قبل باز می‌گردد و نمی‌توان کالا را با قیمت ویژه خریداری نمود.

آیا برای پرداخت در محل محدودیت قیمت داریم؟

برای پرداخت در محل محدودیت قیمتی ای نیست اما محدودیت مکانی وجود دارد یعنی فقط خرید های داخل شهر تهران شامل روش پرداخت در محل می‌شوند.

برای خرید از سایت نیاز به مشاوره دارم راهی برای کمک به من وجود دارد؟

کارشناسان تولید محتوای شهر چرم تمام تلاش خود کرده اند که توضیحات مربوط به یک کالا جامع و کامل باشد. علاوه بر توضیحات یک کالا شما می‌توانید با نقد و بررسی ، پیام های مربوط به یک کالا و همچنین تماس با بخش پشتیبانی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

آیا می‌توان در ازای بن کارت مبلغ آن را دریافت نمود؟

خیر. تنها راه استفاده از کارت های تخفیف خرید کالا از فروشگاه اینترنتی شهر چرم است که مبلغ خرید شما باید از مبلغ تخفیف بیشتر باشد در غیر این صورت نمی‌توانید از کارت تخفیف استفاده کنید.

برای هر خرید از چه تعداد کارت تخفیف می‌توانیم استفاده کنیم؟

شما کاربران عزیز برای هر خرید تنها می‌توانید از یک بن کارت استفاده نمایید.

آیا شهرچرم در شهرستان ها نیز شعبه یا نمایندگی آفلاین دارد؟

تنها شعبه رسمی شهرچرم و دفتر مرکزی آن در شهر تهران است.

منو
بستن

سبد خرید

بستن

علاقه‌مندی

اخیرا مشاهده شده

بستن

از اینکه شما وارد شدید خوشحالیم !

رمز به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

کلیه اطلاعات شما تحت نظارت فروشگاه شهر چرم باقی خواهد ماند

قبلا ثبت نام کردید؟

بستن

دسته بندی ها